Osnovna škola "Centar" Rijeka

Dnevni tisak
obrazovanje
Cyberbullying

Ispis statistike od 26. 5. 2022.

Himna škole

eTwinning škola

obrazovanje

ZABAVA

VIJESTI
Uspjeh filma učenika naše škole na 54. Reviji hrvatskog filmskog stvaralaštva djece koja je održana u Makarskoj od 5. do 8. listopada 2016.
Autor: Bogdana Čiča, 14. 10. 2016.

Filmsko ostvarenje – dokumentarac Hartera u dječjim očima – nastao u sklopu suradnje naše škole sa Art kinom Rijeka, u projektu Putujućih filmskih radionica - ušao je među 83 selektirana filma koji su prikazani u službenoj konkurenciji 54. Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece te ušli u konkurenciju za nagrade.

U Makarsku je išla učenica 6. razreda Nina Štefan u pratnji knjižničarke Bogdane Čiča.

Naš dokumentarni film osvojio je drugo mjesto u kategoriji dokumentarnih filmova od strane stručnog žirija.

Evo kako je žiri (animatorica Petra Zlonoga, savjetnica u uredu pravobraniteljice za djecu Maja Flego, direktor fotografije Boris Poljak, producentica JacquelineCosgrove i redateljica Kristina Kumrić) ocijenio film:

Film se odlikuje inovativnim pristupom koji se ne viđa često u dječjem dokumentarnom stvaralaštvu. Neočekivano, kroz slijed performansa priča o uništenoj riječkoj tvornici papira kao simbolu propadanja industrije u cijeloj regiji.

Popis nagrađenih filmov i obrazloženja žirija možete pogledati:

Čestitamo svima koji su sudjelovali u izradi filma!

Film možete pogledati na našoj web stranici, link Projekti, a kako je učenica Nina Štefan doživjela sudjelovanje na Reviji i kakav je program bio  pročitajte u njenom dnevničkom zapisu:

5.10.2016.
Za Makarsku smo krenuli ujutro u 9:00 sati iz Rijeke. Mene i knjižničarku ispratila je moja mama koja nam je mahala sa perona dok je bus kretao. Bila sam jako uzbuđena jer nikada nisam sudjelovala na Reviji. Put je bio stvarno dug. Stali smo u Senju, Zadru, Šibeniku, Trogiru, Splitu… U 18:45  smo, napokon, stigli na autobusni kolodvor u Makarskoj gdje nas je dočekala kiša i taxi koji nas je odveo do hotela "Rivijera".

Sobu sam dijelila sa Barbarom. Ona je iz Fužina. Putovale smo istim autobusom iz Rijeke i tako smo se upoznale. Skupa smo u sobi i super se slažemo. U 19:00 smo išle na večeru. U 20:00  je bilo svečano otvaranje Revije i prva revijska projekcija (i razgovor s autorima). Bilo je jako lijepo. Došli su učenici i njihovi mentori iz cijele Hrvatske. Svečano otvaranje i sve projekcije održavale su se u hotelu "Meteor" koji je bio desetak minuta hoda udaljen od našeg hotela pa smo šetali i uživali.

Nakon toga Barbara i ja išle smo u sobu i bile budne do kasno. Pričale smo o svemu i svačemu.

6.10.2016.
Barbara i ja ustale smo u 7:30 spremile se i otišle na doručak. U 11:00 sati bila je druga revijska projekcija. Prije projekciji upoznale smo Noru i Lauru iz Zagreba. Također smo se upoznale i sprijateljile sa svim članovima dječjeg žirija. U 13:00 sati bio je ručak. U 14:30 bila je treća revijska projekcija. Četvrta revijska projekcija održala se u 16:30 . U pauzi je bila večera i u 20:00 peta revijska projekcija. Odgledale smo sve filmove i vidjele što rade ostale filmske skupine. Bilo je stvarno jako zanimljivih filmova. Baš je dobro, možeš vidjeti sve te radove, čuti na koji su način nastali. Na kraju dana imali smo zajedničko druženje u discu koji su za nas uredili u hotelu.

7.10.2016.
Probudile smo se u 7:30 i išle na doručak. Jako smo bile uzbuđene jer su danas naši filmovi na programu. U 9:00 je bila šesta revijska projekcija. Barbarin  film je također dokumentarni i zove se "Udomi, spasi život!". To je prošlo dobro. Barbara je gotova, a sada naš film u sedmoj projekciji u 11:00 sati . Iako sam imala veliku tremu odgovorila sam na sva pitanja dječjeg žirija. Najviše pitanja bilo je baš o našem filmu.

Nakon ručka smo imali slobodno vrijeme. Otišle smo se prošetati i malo upoznati Makarsku koja mi se je jako svidjela. Priroda je stvarno prekrasna i opuštajuća.  U 17:30 otišle smo na projekciju filma "Operacija Arktik", a nakon filma na večeru.

Poslije večere veliko uzbuđenje. U 20:00 sati započela je dodjela nagrada i svečano zatvaranje. Barbara i ja došle smo skroz opuštene jer nismo očekivale da ćemo osvojiti nagrade. Ali  kad je stručni žiri počeo čitati opis i doživljaje filmova nismo mogle vjerovati. Ona je osvojila 3. mjesto za dokumentarni film od stručnog žirija, a mi drugo mjesto za dokumentarni film od stručnog žirija. Bile smo presretne! Sve je završilo veselim druženjem uz glazbu i kokice.

8.10.2016.
Zadnji dan probudile smo se u 8:00 i otišle na doručak. Nakon doručka otišle smo se pozdraviti s ekipom. Autobus nam je krenuo u 11:10. Barbara i ja cijelim smo putem pričale i uživale šaleći se. Dojmovi su bili jako dobri.  U 20:30 stigli smo u Rijeku. Iako mi je bilo drago što vidim roditelje i brata bilo mi je žao da je ovo putovanje već završilo.